Deklaracja dostępności
Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Powiatowego Urzędu w Międzyrzeczu.
Data publikacji strony internetowej: 2014-06-16. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-10-01
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- formularz kontaktowy nie posiada dowiązanych etykiet tekstowych.
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-01-13. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Piotr Czyszkowski, piotrczyszkowski@pupmiedzyrzecz.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 504-229-957. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Urząd Pracy, Plac Powstańców Wlkp. 1, 66-300 MiędzyrzeczDo budynku prowadzą dwa wejścia. Główne od Placu Powstańców Wlkp. (dworzec PKS), drugie od ul. 30 Stycznia (parking na posesji PUP).
Do obu wejść prowadzą schody - brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Brak toalety dla osób na wózkach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome
i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
W budynku nie ma windy. Brak również toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem, na parkingu, znajduje się oznakowane stanowisko postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku urzędu nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Międzyrzeczu można skorzystać z tłumacza języka migowego. W tym celu należy powiadomić urząd co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem wizyty w urzędzie, z wyłączeniem nagłych sytuacji.
Zgłoszenie winno zawierać następujące elementy: imię i nazwisko, propozycję terminu, wskazanie metody komunikowania się, krótki opis sprawy do załatwienia w urzędzie, adres kontaktu zwrotnego, na który zostanie przesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
Zgłoszenia można dokonać w jednej ze wskazanych form: pisemnie, za pomocą faksu,
e-maila, przy pomocy osoby trzeciej, ze wskazaniem metody komunikowania się.
Filia Powiatowego Urzędu Pracy w Skwierzynie, ul. Rynek11, 66-440 Skwierzyna
Biura Fili PUP mieszczą się na I piętrze budynku PKO BP.
Do budynku prowadzi jedno wejście.
Do wejścia prowadzą schody (9 stopni) a po prawej stronie od schodów znajduje się podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome
i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
W budynku nie ma windy.
Dla osób poruszających się na wózkach dostępny jest holl na parterze.
Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku urzędu nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Skwierzynie można skorzystać z tłumacza języka migowego. W tym celu należy powiadomić urząd co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem wizyty w urzędzie, z wyłączeniem nagłych sytuacji.
Zgłoszenie winno zawierać następujące elementy: imię i nazwisko, propozycję terminu, wskazanie metody komunikowania się, krótki opis sprawy do załatwienia w urzędzie, adres kontaktu zwrotnego, na który zostanie przesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
Zgłoszenia można dokonać w jednej ze wskazanych form: pisemnie, za pomocą faksu,
e-maila, przy pomocy osoby trzeciej, ze wskazaniem metody komunikowania się.