Deklaracja dostępności
Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony miedzyrzecz.praca.gov.pl .
Data publikacji strony internetowej: 2014-06-16. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-31
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niezgodność z załącznikiem
- W części filmów nie ma napisów;
- Część pól formularza kontaktowego ma etykiety niepowiązane z polami. W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.
Nadmierne koszty
„Wirtualny spacer” nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty. Oceniliśmy to na podstawie Analizy kosztów dostępności cyfrowej funkcji wirtualnego spaceru .
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Piotra Czyszkowskiego - mejlowo piotrczyszkowski@pupmiedzyrzecz.pl lub telefonicznie 504229957.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Beata Gołębiewska — Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Międzyrzeczu,
- Adres: pl. Powstańców WLKP 1, 66-300 Międzyrzecz,
- mejl: zimi@praca.gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Urząd Pracy, Plac Powstańców Wlkp. 1, 66-300 Międzyrzecz
Do budynku prowadzą dwa wejścia. Główne od Placu Powstańców Wlkp. (dworzec PKS), drugie od ul. 30 Stycznia (parking na posesji PUP).
Przed budynkiem, na parkingu, znajduje się oznakowane stanowisko postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych.
Do obu wejść prowadzą schody - brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Główne wejście wyposażone jest w poręczę dostosowane do osób niepełnosprawnych i przycisk przywoławczy.
W budynku nie ma windy. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. Na parterze budynku znajduje się toaleta dostosowana potrzeb osób na wózkach i wyposażona jest w alarmowy system przywoławczy.
W budynku, jak i na zewnątrz nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na parterze budynku urzędu znajduje się pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących.
W budynku istnieją kontrastowe oznaczenia w alfabecie Brajla dla osób niewidomych i słabowidzących. Znajduje się tutaj również powiększalnik dokumentów dla osób niedowidzących.
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Międzyrzeczu można skorzystać z tłumacza języka migowego. W tym celu należy powiadomić urząd co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem wizyty w urzędzie, z wyłączeniem nagłych sytuacji.
Zgłoszenie winno zawierać następujące elementy: imię i nazwisko, propozycję terminu, wskazanie metody komunikowania się, krótki opis sprawy do załatwienia w urzędzie, adres kontaktu zwrotnego, na który zostanie przesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
Zgłoszenia można dokonać w jednej ze wskazanych form: pisemnie, e-maila, przy pomocy osoby trzeciej, ze wskazaniem metody komunikowania się.
Filia Powiatowego Urzędu Pracy w Skwierzynie, ul. Rynek11, 66-440 Skwierzyna
Biura Fili PUP mieszczą się na I piętrze budynku PKO BP.
Do budynku prowadzi jedno wejście.
Do wejścia prowadzą schody (9 stopni) a po prawej stronie od schodów znajduje się podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome
i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
W budynku nie ma windy.
Dla osób poruszających się na wózkach dostępny jest holl na parterze.
Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku urzędu nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Skwierzynie można skorzystać z tłumacza języka migowego. W tym celu należy powiadomić urząd co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem wizyty w urzędzie, z wyłączeniem nagłych sytuacji.
Zgłoszenie winno zawierać następujące elementy: imię i nazwisko, propozycję terminu, wskazanie metody komunikowania się, krótki opis sprawy do załatwienia w urzędzie, adres kontaktu zwrotnego, na który zostanie przesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
Zgłoszenia można dokonać w jednej ze wskazanych form: pisemnie, za pomocą faksu,
e-maila, przy pomocy osoby trzeciej, ze wskazaniem metody komunikowania się.